Tuesday, June 30, 2009

How Often Do You Find The Right Person?

tidak online utk beberape hari...
kerana aku tibe2 suke bergayut dgn operator streamyx yg suare nyer begitu manje...

smpai t'lupe yg aku ader msalah connection...
oh gadis operator streamyx! biler aku dpt tgk mk kau wahai suare yg jelite...

wwwwwooooookkkkkkkkkkk!!!!! uweeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..!!!!! wuuukkkkkkkkkkkkkkkk!!!!! ya! sila la muntah... wanpok nak jiwang skit xbleh... iyerla...

okey2... focus2..!!!!!

ehem2...


arini aku nak citer psal movie yg aku baru jer tgk beberapa hari yg lepas...

cerita tentang seorg lelaki yg berbakat besar dlm bidang muzik yg telah kehilangan ibu yg tercinta... setelah berpisah dgn kekasih nyer, dier telah pulang ke hometown dan menolong ayah nyer di kedai sebagai pembaiki mesin hampagas... diwaktu rehat, dier akn ber"busking" dgn gitar di tepi2 jln di sekitar bandar... pada siang hari dier akn memainkan lagu yg biase di dgr di radio supaya org lain boleh turut menyanyi bersama dan berkongsi kegembiraan dgn dier... tetapi pada mlm hari, dier akn memainkan lagu yg di tulis nyer sendiri... pada suatu mlm.. seorg gadis mendengar nyanyian dier dgn begitu kusyuk... terpuk
au dgn nyanyian si jejaka, mula lah bibit2 percintaan antara mereka... tanpa disedari... si gadis sgt pandai bermain piano dan boleh juge menyanyi... mereka telah m'buat satu kumpulan kugiran (band) dan merakam beberapa lagu bersama2... tetapi... adakah cinta mereka akan kekal..? apakah kesudahan cerita ini..? korg tgk la sndri.. beli dvd dier kat kdai2 video halal atau pon haram... hahahahaha... download pon boleh...!

selamat menonton..!


No comments: