Tuesday, June 2, 2009

aktiviti cuti skolah..!

cuti skolah tibe lagi..!!!
ha... adik aku yg blaja kat mrsm pon balik...
lengkap ler aku adik beradik ader kat umah...
ibu aku ckp dier kene pg care4 lpas nie...
askar2 dier sumer dah ader kat umah...
agak ssah biler dpt ank sumer laki, dan sume nyer nafsu kude biler mkn...
tp aku dah diet... hehehehehhe...

opah dtg k.l....
mak su yg bwk...
so kitorg wat mkn2...
ibu b'hempas pulas msk...
nasib baik auntie aku b'baik hati utk dtg awl..
tlg ibu msk...
chantek..!
hahahahaha..
keje aku..
beli ais, soft drinks b'botol2, beli ais krim, beli buah, lg aper yg aku beli ek..
lupe la plak..
hahahaha...
aktiviti mkn secare beramai2 sgt best...

psssstttt...!
aku ader cuzun mk mck clark kent superman tu...
ader sape yg berminat...?
hensem beb..!
org rmai pnggil dier superman...
hahahahaha...
tgk gmbar no.3, yg pkai spect tu...
sblah ayah aku...
itu lah beliau...
nnt kalo ader gmbar yg lbih jelas aku tnjuk kat korg ek..!
hahahahhhahaahahhhah..!

2 comments:

Mel said...

saya nak cop dulu boleh?

Hahhaaa...

WanPok said...

hahahaha..
bleh..
byar downpayment dl...
hihihihihi...