Wednesday, June 17, 2009

Ganja + Lorong

smlm aku balik main futsal kat pandan perdana pkul 3 pagi...
abis main sbnar nyer pkul 12... lpak2 mnum dl... mapley tu bkak wrestling...
aku ngan mmber2 aku lyan ar... woman match plak tu... wuwuwuwuwuwuww..!
sdar2 dah nak pkul 3 dah... apa lagi... cpt2 ar byar... aku smpai umah dm pkul 3 tpat la...
ader jiran aku nie... mamat clubbing... dan mmber2 clubing nyer... (sory la wei, aku benci bdk2 clubbing nie) dier ngan mmber2 dier lpak dpn umah dier... rmai.. ader la dlm 9 org... aku lalu la dpn diorg... skali bau ganja la plak... mcm maner aku tau tu bau ganja..? aku knal sgt2 la sbb dl aku prnah try.. try jer... skali seumor idop... sambung balik...

aku mcm panas jgk la... diorg bleh bantai isap ganja kat lorong umah aku... bkn aper... elok2 mmber2 aku pon bleh lpak dpn umah aku, jap lagi dah xbleh dah... jiran2 ckp aku plak yg bwk mmber2 isap ganja...
knaper diorg wat port kat lorong aku nie... sbb lorong aku nie jln mati... at the end of the road bleh tmbus ke jln besar, tp kerete x lpas la... motor jer... diorg isap kat situ sb snang la... kalo polis rush diorg bleh lari kuat2...

sbnar nyer, diorg ni dah lame dah isap ganja kat lorong umah aku nie... tp aku senyap jer... tp makin lame makin meriah la plak... mule2 starting aku tgk 3 org... pastu jd 4 org... pastu jd 6 org.. skali trus 9 org smpai skang... aku jadi rimas ar... diorg kalo dtg masing2 satu kerete.. lorong umah aku nie dah ckup sempit dah dgn kerete yg sedia ade... diorg plak tambah kan sempit lagi... rimas aku... pastu smlm aku sajer la pg jumpa diorg... aku dtg trus kat mmber aku nie...

mmber: wei wannnnnn.. lame xnampak...! maner t'campak..?!
aku: ader jer.. ko jer yg xnampak... (see how it rhymes?)
mmber: nak prappp!(name lain utk ganja) tak wan..? gua ader nie....
aku: xperla, dah stop la.. aku xmain dah bnde nie...
mmber: abistu lu main aper skang...?
aku: aku main myspace, friendster, facebook, dll...
mmber: alamak lu ni wan.. wat lwak plak tgh2 hari bute nie..?
aku: ha..?! tgh hari..?! kpale hotak ko tgh hari, tgh mlm la ngok..!
mmber: sorry2... wa tgh high la... xbtol skit...
aku: waklu! ader ke org high dier bleh sdar dier high..? ko nie stim ker x stim nie..?
mmber: gua stim la beb..! ni kalo dpt dance nie, mmg awek2 dtg kat gua nie...
aku: aku xheran pon...
mmber: gua tau la lu main gitar wan... awek2 rmai sk kat brader2 main gitar nie... ckp baik2 skit.. lu bleh xheran plak..!(dgn nada yg marah)
aku: iyer ker..? aku xtau pon...
mmber: iyer ar... aritu lu main gitar kat dpn umah.. awek gua dgr... awek gua nak kat lu...! wat gua panasssssssssss jer..! (baru stim ganja dah bkak sumer rhsie umah tangge dier, blom mabok lagi)
aku: ha..? awek ko nak kat aku..? ha.. kim slam kat dier ek...??! (pastu trus belah)
mmber: lu agak2 skit bro...! wa tetak lu jap lagi..!

aku trus blah smbil menunjukkan jari tgh aku tnpa pndang kebelakang...

pagi td... lpas subuh... aku nak sidai kain... pkul 6 tpat... aku t'bau lagi bau ganja tu... aku tgk ke umah dier... xder plak... skali aderorg pnggil namer aku... rupe2 nyer dier isap dari dlm blik dier... kat ats... jgn ko jatuh kebwh sudah la bro... jap lagi aku gak yg ssah nak kene wat statemnt kat balai...

xpham aku diorg yg sk ganja nie... baik minum air daun ketum jer... hahahahahahahahaa...!

No comments: