Tuesday, June 23, 2009

Hari Bapa + Bintulu

hello world..!

hai..!

wanpok kembali update...
smlm aku nak update, tp xlrat ar.. aku smpai2 k.l. terus tido jer...
penat siut...
b'tolak dari sane pkul 4 ptg.. smpai airport pkul 6 ptg...
tp, smpai umah pkul 10 mlm... lrt rosak... kebetulan ader brader lrt tu kluar dari kokpit dier...
aku tnyer la dier dgn mk yg agk brutal lg sensasi...

aku: bro, apsal ngan train nie..? rosak teruk ker..?
brader lrt: a'ah.. bleh tahan gak ar teruk dier... tayar train nie pancit... (dgn mk selamber terus blah dari pndangan mate aku)
aku: OOOOO... (smbil buat mk paham ats permasalahan yg dihadapi)

tibe2 aku sedar yg aku br jd bodoh utk 10 saat td... sejak biler train nie pkai tayar angin..? cilakak itu brader...! awek sblah aku dah gelak2 smbil citer kat mmber dier psl kebodohan aku... sbb nak cover line balik... aku terus bangun dan jerit kuat2 dlm train tu...

aku: sume org penat biler baru blik dari seberang! biler penat kiter xbleh nak pkir dgn betul..! sumer org pon wat silap mcm tu..!

org dlm train sumer tgk aku, suasana sepi...

awek sblah aku: lorr... dari seberang ker... patut la... indon rupe nyer..!
aku: gulp..!

sudah... lupekan cerita tu.. aku dah xnak ingt dah... wanpok malu..!

aku sbnar nyer pg bintulu... bpak aku ader wat bisnes kat saner... so kbtulan aku tgh cuti... aku follow la skali... ala.. kjap jer.. pg ari ahad... balik sini ari isnin.. 2 hari jer..
hahahahahaha... klaka x...? kalo korg pkir aku pg b'cuti, mmg la bnyi nyer kelaka.. tp cb korg pkir yg aku pg utk bisnes, msti logik bukan..
hahahahhaa.. padahal aku pg saner bkn bisnes pon... aku dpt jmper togap... lpas rndu aku kat dier..
hahahahaha... smbil2 tu.. aku ambik peluang nie utk sambut hari bapa berdua jer ngan bpak aku... hahahaaha.. padan mk adik beradik aku yg lain xdpt..
hahahahahaha..!

p/s: kwn2 aku semua bakal berdukacita kerana gambir serawak berharga RM10 satu, dgn poket hanya berisi RM100, dan kwn seramai 12 org, aku tak mahu sebarang pertumpahan darh berlaku, aku xbeli utk semua org. aku pnyer sndri pon aku xbeli. tgk.! wanpok! beliau adil bkn.?!

No comments: