Thursday, February 26, 2009

Aku Cuak...! Aku Jd Blur..!

td my big bro called me...
big bro: wei wan..! gitar kau acoustic kan...?

aku: a'ah..! apsal..?
big bro: can borrow ah..?
aku: when..? wait..! since when ko main gitar plak nie..?
big bro:next week... bkn aku yg nak main, aku ader wat acoustic nite kat kampus aku. tp instrument xder... electric guitar got la...
aku: owh...! bleh kot... utk baper hari..?
big bro: 2 hari kot...
aku: hurmm... bleh.. sewe ar...! 1 hari 30 rnggit... (aku tgh pokai skang nie)
big bro: okey.. tgk dl mcm maner.. nnt aku call ko blik...
aku: okey!


tibe2 aku t'pikir...
aper jd plak kalo gitar aku tu jhanam..? rosak or hilang..? aduh!!! menyesal plak aku...
gitar tu dah mcm awek no2 aku... dah 5 tahun kami b'same... kalo aper2 jd msti aku x lalu nak mkn.. plus jd benggong utk beberape bln... uwaaaaaaa.... camner nie...?
oh syg ku!

Tuesday, February 24, 2009

Saper Nak Tgk Aku Jadi Katak?!

Saper nak tgk aku panggil hujan...
smbil b'main my tiny little ukulele...
bleh tgk video kat bwh nie...

AMARAN:
-pastikan anda tidak ader sebarang sakit kronik spt sakit gigi, nak terberanak, kpale pning2 dan sbgai nyer... sebarang insiden slpas menonton video ini hendak lah ditanggung sndri... sebarang surat menyurat tidak akan dilayan..

video

Sila gelak... harap maklum... lpas jer aku main lagu nie..
hujan trun dgn lbat nyer... bkn band hujan k... hujan yg rahmat dr allah tu...
ngekngekngek...

Friday, February 20, 2009

Aku Ade Haiwan Perliharan Yang Baru

hahahaha...
td aku ngan mmber aku pg OU...
sajer jln2...
aku masuk la kdai muzik nie...
testing2 gitar...
suddenly, aku br t'ingat..
yg aku dl ade citer2 nak main gitar hawai...
aku pon tnyer la kat org kdai tu...
dier ckp dier ader jual...
tgl 1 jer, sbb xrmai org nak beli...
sbb xrmai yg tau main...
hehehehhe..
aku pon aper lg..
beli trus gitar tu...
hahahahaha...
korg nak tgk gitar aku x...?
nak..?
meh sini aku tnjuk...hahahaha...
tgk tu..
kecik kan..?
comel jer..
hahahaha..
tp bnyi dier..
sgt power ok..!
yg aku xthan..
aku main gitar tu...
bdk2 umah sewe aku bleh bntai joget hula2..
arghhh..! x bleh blah...!
hahahaa...

skang gitar besar aku dah ader musuh...
hahahha...!

kpd encik TOGAP...
jgn jeles aar...
aku sdah ader gitar ini...
bleh kiter jam nnt..

p/s: bantal yg anda nmpak ats katil itu adlah tidak wujud okey...

Thursday, February 19, 2009

~Sumpah Aku Nak T'gelak Smpai Mati~

hahahahaha..
aku xtau la...
knaper aku gelak mcm nak mati..
kalo korg tau nnt, aku rs korg msti bajet aku giler... tp aku pedulik aper...
aku nak gelak jgak...
tmbah2 aku br sdar yg mmat nie, adlah salah sorg otai reggae kat mlaysia... pd zaman dulu2 la..
korg nak tau naper aku glak..?
korg klik ar kat bwh nie ha...

!HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Friday, February 6, 2009

Hurmm.. Just Imagine...

This is what my D40x can do... i just found out that this photo is very nice...
i shot this picture when i went to genting last year...
Gap, just imagine... what if we used the d90 to take this kind of picture... nice...
must naik genting somehow...

Sunday, February 1, 2009

Geram

tadi ibu aku call..

ibu: assalamualaikum..
aku: waalaikumusalam..
ibu: hello my boy!
aku: hellooo..
ibu: what happend to you?
aku: nothing...
abu: senyap jer.. xcall ibu pon..
aku: call la.. msg jer...
ibu: why u sound soo lembik...
aku: xmkn 2 hari..
ibu: why?
aku: duit xder...
ibu: knape x bg tau?!
aku: i've already sen u a msg... "ibu, please send money" but u didn't reply..
ibu: ya allah.. how much did u want..?
aku: 1 milion..
ibu: nak beli kpal terbang ker..?
aku: a'ah..
ibu: seriously, how much do you want..?
aku: i hutang with my friend 100 bucks already..
ibu: 100 bucks..? byk nyer..?
aku: haritu streamyx kene ptong.. 3 bln x byar...
ibu: dah agk dah...
aku: well, you know ur son rite..?
ibu: okey, i'll bank in rm350.. is that enough..?
aku: sure.. more than enough..
ibu: don't be too lavish.. syg duit tu skit..
aku: okey ibu.. many thanks..
ibu: sure.. no problem.. one more thing.. jgn lupe solat..!
aku: K..

at the end of the line, i heard my fathers voice...

ayah: apsal?
ibu: bdk b'tuah nie dah 2 hari xmkn..
ayah: ah..! bohong la dier tu..!

tooott.. called drop..

i was like, what the f?! ayah aku ckp aku bhong..?! ish..! geram nyer kau..!

p/s: still waiting for the money.. hurmmm...

Haywire...

no money...
i'm broke...
have not eat for 1 and a half day...
got a lot of assignments...
always sleep at the wee hours...
now, exactly look like a freak..
like a retarded guy...
f***!
sorry, for the f word...
i hope all of u out there will make a "muke simpati" after read this entry...
mom,dad...
i love u guys...
jumble up and down...