Friday, February 20, 2009

Aku Ade Haiwan Perliharan Yang Baru

hahahaha...
td aku ngan mmber aku pg OU...
sajer jln2...
aku masuk la kdai muzik nie...
testing2 gitar...
suddenly, aku br t'ingat..
yg aku dl ade citer2 nak main gitar hawai...
aku pon tnyer la kat org kdai tu...
dier ckp dier ader jual...
tgl 1 jer, sbb xrmai org nak beli...
sbb xrmai yg tau main...
hehehehhe..
aku pon aper lg..
beli trus gitar tu...
hahahahaha...
korg nak tgk gitar aku x...?
nak..?
meh sini aku tnjuk...hahahaha...
tgk tu..
kecik kan..?
comel jer..
hahahaha..
tp bnyi dier..
sgt power ok..!
yg aku xthan..
aku main gitar tu...
bdk2 umah sewe aku bleh bntai joget hula2..
arghhh..! x bleh blah...!
hahahaa...

skang gitar besar aku dah ader musuh...
hahahha...!

kpd encik TOGAP...
jgn jeles aar...
aku sdah ader gitar ini...
bleh kiter jam nnt..

p/s: bantal yg anda nmpak ats katil itu adlah tidak wujud okey...

No comments: