Tuesday, February 24, 2009

Saper Nak Tgk Aku Jadi Katak?!

Saper nak tgk aku panggil hujan...
smbil b'main my tiny little ukulele...
bleh tgk video kat bwh nie...

AMARAN:
-pastikan anda tidak ader sebarang sakit kronik spt sakit gigi, nak terberanak, kpale pning2 dan sbgai nyer... sebarang insiden slpas menonton video ini hendak lah ditanggung sndri... sebarang surat menyurat tidak akan dilayan..

video

Sila gelak... harap maklum... lpas jer aku main lagu nie..
hujan trun dgn lbat nyer... bkn band hujan k... hujan yg rahmat dr allah tu...
ngekngekngek...

1 comment:

bvlgarigirl @ Arianna said...

cool cool like it :)

teruskan menyanyi..

Ohh kita beli gitar ni pun cute jgk kan kan