Monday, January 3, 2011

2011

assalamualaikum w.b.t.

mula-mula sekali, aku nak ucapkan selamat tahun baru kepada semua blogger. belum terlambat lagi kan? hah! azam tahun baru ape? azam? ada? tak ada? bagus! boleh geng dengan aku. aku tak pernah ada azam tahun baru. sebab aku tiap-tiap bulan ada je azam yang aku update. sebab, banyak sangat perancangan yang aku buat untuk memperbaiki diri sendiri mahupun kerja-kerja aku. kalau aku pasang azam setahun sekali je, alamat melingkuplah aku punya hidup.

time goes by, makin hari kita makin berusia. sengaja aku guna perkataan berusia tu, barulah dengar macam dah tua tahap pakai tongkat dah. hahahahaha.

yang sebenarnya kannnnnnnnn,

aku kannnnnnnn,

tak ada idea nak update blog ni. tak tau nak merepek apa.

okay.

malas nak taip dah.

bye!

-wanpok-

No comments: