Wednesday, March 25, 2009

SAKIT

meleleh jer...

biler sedut hingus....

urat di pangkal hidung seolah2 menarik sampai ke otak...

nak ku lelap kan mate....

setiap 2 minit aku terjage...

bersin utk 4-5 kali...

tisu dlam kotak drp penuh trus abis...

apa lg... lengan baju la jwb nyer...

tekak aku sakit stiap kali nak telan air liur...

umpama menelan pisau lipat jer...

sakit dier allah sajer yg tahu....

bdn rase mcm nak t'putus 8...

stiap kali aku bgun....

msti ader jer bunyi2-an dr tulang aku...

dah reput agak nyer aku nie...

ni semua sbb....

aku mnum ais kacang tatkala hari tgh panas terik...

aku dah ckp kat kau...

aku xbleh mnum bnde yg t'lampau sejuk time panas terik...

nnt tekak aku pecah....

knaper ssah sgt ko nak pham ha...?!

ish...!

2 comments:

Ikaa said...

smoga cepat sehat!
;D

Youjie said...

Get well soon!!!!
^_^