Tuesday, May 12, 2009

WOW..!

hurmmm...
camner nak mule ek...
ha..
camni la...
dah baper hari aku x update blog aku nie kan...
sbb nyer...
aku jg adik aku kat hospital...
adik aku masuk wad...
suspek denggi....
arini br aku ader mood nak update...

lagi satu..
mmber aku dah dgr lagu yg arianna tulis tu...
dier mntak aku perform kat cafe mmber dier kat setaiwangse...
ader la dgn artist2 indie yg lain...
aku ckp relaks dl...
aku tgh wat lagu second aku..
xkan nak pg main satu lagu jer kan..?
ha..
so..
aku postponed ler peluang aku tu...
xper..
psal mmber aku ckp dier mmg ader setiap ari jumaat...
aku pon okey jer....
lg pon..
aku kene jg adik aku..
jg umah plak kalo shift parents aku yg jg adik aku...
kinda' busy lately...
but, will resume writting here a.s.a.p.

p/s: kudos to arianna for the lovely lyrics...

No comments: