Wednesday, May 6, 2009

Ko Bagus Sgt...?

pnas btol la...
dah la kat k.l. skang nie tgh panas giler cuace dier...
ko tmbah kan lagi panas aku nie...
kalo ko nak curik lagu tu...
ko curik jerla...
xpyah la ko nak poyo2 tnjuk bagus ko...
kalo ko ckup bagus ko tulis la lagu sndri...
ko wat lyric sndri...
tp kalo btol la ko nak curik lagu tu...
aku xder hal la...
aku bleh buat 10 lagi lagu yg baru...
lg sedap dr yg ko nak curik tu...
aku xder hal...
mmber2 aku sume tau tu lagu aku...
dan aku yg nyanyi...
melody tu melody aku..
lyric jer bkn...
aku x'tkilan sgt la...
kalo ko bagus sgt..
ko amik lagu tu..
ko wat EP or DEMO ko pkai lagu tu...
aku nak tgk..
jauh maner ko bleh pg...
sah2 ko kene pijak kat maner2 gig..
poyo sial ko nie...
ko br nak UP ke aper..?!
ish..!

8 comments:

bvlgarigirl @ Arianna said...

wat zup bro?

Ada org copycat dah ke?

O'Ooooo

bvlgarigirl @ Arianna said...

about lagu baru tu..

takut la sore tak menepati lagu awak tu...cuba bagi dulu nk dengar leh?

Long Talk, Tall, Dark n Handsome said...

ntah ar..
poyo2 jer mamat tu...
berani ambik ar...
hehehhe...
bdk bru nak up..
mmg mcm tu la...
omu br 17 dah b'lagak nak buat band...
hahahaha...
klaka jer...

Long Talk, Tall, Dark n Handsome said...

hahahahha...
sy bg muzik dan lyric...
awk pndai2 la nyanyi..
mcm tu bleh..?
hahahaha..

Ceera said...

sapa sapa yang curik lagu.. gosip jom.. hehe

si pengemis said...

rilek sda pok..
ko leh wat lbh baik drpda tu...eh fuck npa ak rasa perkataan "lebih baik" mcm sial..hahha xpe kte still ad byk lg yg lom release..ehmm pok boleh ke ak letak "kita"..hehe
i noe u got talent..n talent is sumtg dat money cant buy.not like mak mertua..ehm mak mertua boleh di beli ba kn?

Long Talk, Tall, Dark n Handsome said...

ceera: jom gosip kat cbox ko... hahahhaa..

pengemis: ayat "lbih baik" tu bleh di campak ke laut ba.. aku ndak mau dgr lg kata2 murahan homosapiens yg b'drah tiap2 bulan......
iya... ba mak mertua mu skrang sdah bleh dibeli... tmbah2 kalo bkal binik ko tu jnis yg idong nya kemek tp b'lagak tggi joe... muahahahahhha..! ™ ting!

bvlgarigirl @ Arianna said...

siapa? siapa?

nak gosip gak..

--------------------------

try boleh..try saja la..okey. tk janji berjaya