Wednesday, April 22, 2009

Kenape Xder Gap..?

aduh mak ai...

aku bnci giler biler peper aku xder gap...

xder masa nak study...

adohhhh...

ini lah keburukan biler sk study last minit...

bwh mate aku naik bengkak dan amat hitam skrang nie...

tp xper...

cuti 3 bln nnt...

aku nak tido puas2...

aku nak tido lame utk balas dendam balik...

hahahaha...

bleh ke mcm tu..?

p/s: aku mmg lahir mate dah lebam skit... dgn x ckup tido nie... korg just imagine la mcm maner lebam dier... aku mlas nak ltak gmbar... kang korg geli plak nak tgk blog aku... terus kurang duit tabung nuffnang aku... hahahahaa.. bleh mcm tu..?!

2 comments:

neesa_jun said...

huwah!...tido banyak2 pon nanti lagi bengkaaaaaak mata..hehehe...all the best wanpok~

WanPok said...

hahahaa..
xper...
jnji dpt balas dendam...
thanks neesa_jun..!