Wednesday, December 22, 2010

Mr. Balasubramaniam

Mr.Bala: Khairul! please lah! inform others that the thesis presentation will be held at YELL ARR 6 lah! *dengan kelajuan percakapan yang luar biasa*

Aku: owhh..! Okey sir! *sambil blur-blur untuk mencari venue yang di sebut oleh Mr. Bala tadi*

Mr.Bala: And one more thing lah, tell them to make two copies of their proposal for the panels lah!

Aku: Alright sir! Consider it done! *masih berlagak tak nak tanya kat mana venue sebenar*

Mr.Bala: okey lah! Goodluck for your presentation tomorrow lah! *sambil senyum-senyum dan mengeleng kepala Indian style*

Aku: Thanks sir! errr... one more thing sir.. i was wondering where is the venue you've mentioned just now?

Mr.Bala: YELL ARR 6 lah! YELL ARR 6!

Aku: owh.! LR 6! okay! *sambil gelak kuat-kuat dalam hati*

*Mr. Balasubramaniam berasal dari tanah besar India. beliau Tidak tahu untuk bertutur dalam bahasa malaysia. Tapi, dihujung setipa ayat dia akan ada perkataan "LAH". sangat kuat pengaruh "LAH" di Malaysia sampai lecturer foreign pon terikut-ikut. Lagi sorang foreign lecturer aku yang terikut-ikut dengan sebut "LAH" ni adalah Mr. Parvez. Aku respect mereka!*

1 comment:

Anonymous said...

HAHA. tah pape. aku pon jenuh pikio yell arr 6 tuh ape.
HAHAHA bengong tul.