Tuesday, November 3, 2009

Pick-A-Boo!!

hello..!!!
sorry dah lama tarak update ini blog...
kindda bz lately...
sorry yer kengkawan...

okey...
let me see...
hurmmm...
nak repek aper nie...
huhuhuu...
ha..!
okey...
so far..
xder lagi mereka yg menghantar karya2 anda kepada saya...
mungkin anda sedang berusaha keras utk siapkan...
dan mugkin juge anda tidak berminat kerana wanpok ini poyo...
maafkan saya sekiranya saya poyo...
hehehhe...
emo! emo.! emolah!
xper2... anda boleh siapkan karya anda...
no need to rushing2...
relaks2 jer...
kalo saya dpt..
saya akan buat...
perlahan-perlahan okey...

hehehehe..!!
kidding...
okey last...
my band, which is CATS DO CRY akan menghadirkan diri di satu tempat di sekitar lembah kelang untuk membuat pencemaran bunyi seperti melalak, memekik, melolong, etc.. dtglah beramai-ramai...

Vanue: LEPAQ CAFE, Kelana Mall. Kelana Jaya. (near UNITAR)
so for those who are UNITARIAN, dont mis our show.!!!
Date: 7th Nov
Time: malam

No comments: