Thursday, January 29, 2009

Arghhh..!!

aku rase mcm dah lame aku x masuk kan entry br kat blog aku...
im a lil bit bz lately... aku pnyer class packed giler.. nak mati pon ader rase nyer...
tp xmau la mati awl... aku xkawin lg... mekah pon x pg lagi(poyo sejenak)...
aku mmg nak update bnde yg kiter pnggil blog nie... but sumting happend to me last week...
ari khamis aritu, aku dah rs sronok giler nak cuti raye cine... last2 kau dpt sms from my mom...
"wan, we are on our way to kampong"... aku pelik sejenak.. kau tgk jam dah pkul 1 pagi... ari khamis... aku pelik giler.. xprnah2 mak bpak aku nie blik kg tibe2 tgh2 mlm nie... aku pon reply ler msg diorg..

aku: hurmm... kampong? awl nyer.. org xcuti lg nie..esk br nak blik..
mak aku: we got some sad news, your grandpa passed away, this morning...
aku: whut?! inalillah..
mak aku: nak ibu ambik kat umah sewe awk x..?
aku: dgn segere! (sedih xtau nak pkir ape)

itu lah kisah nyer... aku kat kmpong smpai ari isnin... ader knduri skit... ari isnin mlm tu aku blik kl naik bas... my prents blik ari slase mlm... so aku kene la blik sndri... smpai kl pkul 3 pagi... aku smpai umah trus tido... esk nyer kau trus grak blik umah sewe aku.. nak ubat hati yg luke nie... kau pon bkak la pc... tibe2 br aku ingt.. odw aku blik umah sewe td.. housemate aku ader anta msg... "wan pok! internet kat umah kiter dah kene ptong!"... aku dgn rs kecewe nyer... trus main counter strike... tembak2 org.. lpas kan geram... arghhh...!!!

ARGHHHHH...!

p/s: jgan lyan sgt owner blog nie.. beliau ckp di khalayak rmai yg beliau bkn mamat2 yg sk emo.. tp mmg benar..

2 comments:

bvlgarigirl @ Arianna said...

salam takziah. hrp keluarga awak tenang2 saja...

yg tinggal kenalah teruskan perjalanan hidup..

Long Talk, Tall, Dark n Handsome said...

trime kasih...
hurmm...
tgh trus kan perjalanan hidop ler nie..
huuhuhuhu...