Monday, December 1, 2008

Diluar Jangkaan Kawalan


Selamat petang Malaysia,
4:27 P.M. lahirlah blog ini, utk m'isi ruang yg melimpah ruah bagaikn air sungai Nil b'gabung padu dgn air sungai Naigara. Setelah melihat beberapa contoh rakan-rakan yg bereksperimentasi dgn memblogging. Juga turut serta memblogging kerana desakkan mereke yang mahukan aku b'aksi di medan ini. Medan yg aku tidak tau ape tujuan sbnarnyer. Di dlm ati itam keras akibat merokok ini aku t'detik lalu dihantar isyarat itu ke otak. Ya, aku bleh m'perdagangkn muzik aku disini. Tp masih di dlm p'bikinan. Tidak tau biler mau siap. Aku masih di campus. Sedang b'juang buat kali t'akhir utk esk hari. Kepada sesiapa yg t'baca blog ini, jgn mrah kerana kurang p'isian. Aku masih sibuk. Akan rancak menaip mnggu hadapan.

No comments: